Konditionstræning og fitness

Konditionstræning der virker

Jeg er netop gået igang med en meget striks konditionstræning, der gerne rimelig hurtigt skulle give resultater konditions- og figurmæssigt. Jeg skulle gerne blive klar til sommer, men derudover planlægger jeg at deltage i et løb eller to over sommeren og skulle derfor gerne have en nogenlunde kondition forinden. Min konditionstræning vil bestå af 10 km hver anden dag og styrketræning af ben de resterende dage, og derfor skulle min konditionstræning gerne vise resultater rimelig hurtigt.

Hvis I har nogle effektive tips til konditionstræning tager jeg meget gerne imod disse. Jeg har selvfølgelig som supplering lavet en sund kostplan til styrketræning. Denne skal hjælpe min konditionstræning/styrketræning med at vise endnu hurtigere resultater.

Fitness træning

Min træning i fitness består af styrketræning. Min konditionstræning foregår derimod udenfor på vej og i skov. Jeg er et stort naturmenneske og har ikke lyst til at løbe i fitness centret, når jeg har mulighed for det udenfor i den smukke natur.

Jeg varme selvfølgelig op i fitness med løb som alt andet lige selvfølgelig bidrager en smule til min konditionstræning. Min opvarming i fitness består af 5 kilometers løb inden styketræningen starter. Hele min konditiontræning er derfor en kombination af løb udenfor, styketræning i fitness og en kostplan til styrketræning.

Jeg er spændt på, hvor hurtigt jeg vil kunne se resultater fra konditionstræningen, fitness og kostplan til styrketræning.

 

 

Related posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *